Meny
Stäng
Våra sajter
Tillbaka till menyn

MHM Consulting & Butikerna

MHM Consulting bjuder in tillsammans med Butikerna till utbildning.

Bli en bättre förhandlare

Det kan öka din lönsamhet genom att öka din försäljning, ta mer betalt eller att sänka dina kostnader. Det har blivit än viktigare i dag att ta kontroll över sina kostnader och att förhandla med leverantörerna för att få bättre förutsättningar till en bra eller bättre lönsamhet
I utbildningen får du ökad kunskap för att förbereda och planera, genomföra och gå på avslut som hjälper dig att nå lyckade resultat i dina förhandlingar:

• Vad är bra förhandling
• Hur ser din förhandlingsposition ut
• Olika typer av förhandlingar och hur de kan påverka dig
• Förhandlingsprocesser och tekniker
• Hur kan du skaffa dig fördelar i en förhandling
• Kom igång!


Efter genomförd utbildning får alla deltagare en mall för offertförfrågan
Ta chansen att skaffa dig fördelar i förhandlingen och bli en bättre förhandlare. Det här en utbildning som snabbt betalar sig genom sänkta kostnader!

Var & när:
Via Teams tisdagen den 27 februari kl 09:00-11:30

Pris:
 990 kr per deltagare, gå två för 1 490 kr (ej medlem till Butikerna 1 590 kr per person)

För anmälan: maila till info@mhmconsulting.se eller slå en signal på 070 311 74 49.

Inbjudan i PDF!

De tre kundmötena

Utbildningen riktar sig till både dig som ledare och till dig som dagligen möter kunden i butik. Utbildningens syfte är att bättre förstå hur vi i kundmötets alla delar kan påverka och utveckla kundmötet för att öka försäljningen och lönsamheten

Kundmötet har flera ansikten:

• Det första intrycket
• Det tysta kundmötet
• Det personliga kundmötet

Kundmötet är så mycket mer än det personliga kundmötet. Det börjar redan när kunden skapar sitt första intryck av butiken. Det kan var när kunden passerar förbi butikens skyltfönster eller när man surfar in på företagets hemsida.

Det andra kundmötet är det ”tysta kundmötet” som handlar om hur vi kan påverka kunderna genom hur och vart vi placerar produkterna. Dina kunder vill bli inspirerade och få tips och idéer.

Sist men inte minst ”det personliga kundmötet”. Här har du oändliga möjligheter! Desto bättre du förstår kundbehovet kan du hjälpa dina kunder till sina köpbeslut (merförsäljning handlar inte om att fråga ”om det var bra så”).

Alla tre kundmötena är lika viktiga. Fallerar du i ett möte kan det påverka hela kundens upplevelse. Lyckas du får kan du få en trogen och lojal kund som sprider ditt varumärke vidare.

Var & när:
Via Teams tisdagen den 20 februari kl 09:00-11:30

Pris:
990 kr per deltagare, gå två för 1 490 kr, gå tre för 1 800 kr (ej medlem till Butikerna 1 590 kr per person)

För anmälan:
maila till info@mhmconsulting.se eller slå en signal på 070 311 74 49.
Du får en teams inbjudan ca en vecka innan utbildningen.

Inbjudan i PDF!

Läs mer om MHM Consulting och Butikernas utbildning här!